San Andrés, Colombia - Reisverslag uit San Andrés, Colombia van Arnaud & Laura - WaarBenJij.nu San Andrés, Colombia - Reisverslag uit San Andrés, Colombia van Arnaud & Laura - WaarBenJij.nu

San Andrés, Colombia

Blijf op de hoogte en volg Arnaud & Laura

18 Mei 2014 | Colombia, San Andrés

Eindelijk! Vandaag zijn we aangekomen op het eiland San Andrés. Als je t op de kaart ziet liggen ligt 't dichterbij Nicaragua en Costa Rica dan Colombia, maar Colombia it is! En tropisch it is!

Vrijdagavond zijn we na een goeie vlucht (met dank aan onze opperbest gestemde meisjes) in Panama stad aangekomen, waar we vervolgens zaterdag een dagje geacclimatiseerd hebben. Even wennen aan de warmte en vooral het tijdsverschil (7 uur). Dat wennen was vooral snachts: eerste nacht allemaal om 03.00 wakker, tweede nacht al 05.30 dus dat wordt alleen maar beter.

Panama stad hebben we vooral gezien vanaf onze hotelkamer en zwembad op het dak maar was ons beiden al bekend. Het doel was Colombia en zoals we vandaag tegen elkaar zeiden: We actually did it! Colombia stond al zo lang op ons lijstje.

Nu eerst de komende 5 dagen genieten van strand (mét schommels, glijbaan en klimrek: hoe ideaal wil je het hebben), palmbomen, vriendelijke mensen, warm briesje en salsa muziek op de achtergrond...
Met natuurlijk ook de nodige nadelen van dit verblijf: zand in je bed, elke dag 2 kinderen van top tot teen insmeren en bij gebrek aan mojitos caipirinhas moeten bestellen, we'll live.

# Gina toen we net een uur van Schiphol verwijderd waren: "mama zijn we er bijna?"

• 19 Mei 2014 - 06:58

Hilde:

Klinkt super snipers!! Kids zijn toppers! Nu GENiETEN!!

• 19 Mei 2014 - 10:42

Freek & Ineke:

Heerlijk! Veel plezier en geniet!

• 19 Mei 2014 - 19:20

Bar:

Dag avontuurlijke mensen, heerlijk dat jullie aan het begin van zo'n bijzondere reis staan. Hele mooie weken gewenst !! X bar

• 19 Mei 2014 - 19:47

Richard En Marina:

Top! Geniet ervan.

• 19 Mei 2014 - 22:40

Sjonnie:

Denk dat wij in 2014 dezelfde reis gaan doen.....maar neem dan wel een fles vodks mee om er caipiroskas van te maken!

• 20 Mei 2014 - 11:32

Natasja:

Leuk een reisverslag. Ik zal het veel plezier gaan lezen. Geniet!!

• 20 Mei 2014 - 12:50

Jitske:

Lieve Las . Het klinkt geweldig wat super dat jullie dit doen met de meiden. Even langs wippen op je verjaardag zit er dus niet in dit jaar.. Heel veel plezier en geniet ervan, liefs Jits

• 22 Mei 2014 - 10:12

Robert:

Ziet er goed uit Dirken, have Fun!!